Gdzie najmniej zapłacisz za domenę? Podajemy 5 najtańszych operatorów w Polsce. Sprawdź, czy nie przepłacasz!

Niemal każdy, kto planuje reklamować się w Internecie staje przed koniecznością zakupu domeny internetowej. Własna domena to internetowy synonim własnej marki, niezależnie od tego ,czy będzie to nazwa naszej firmy czy też adres promujący naszą markę osobistą, gdy w nazwie domeny widnieje imię i nazwisko jej właściciela. Przedsiębiorcy, którzy planują otworzyć nowy biznes bardzo często w pierwszej kolejności myślą nad jego nazwą. Czasami jest to proces, który trwa wiele dni lub tygodni. Gdy wreszcie znajdziemy odpowiednią nazwę dla naszego biznesu, kolejnym krokiem jest sprawdzenie dostępności tej nazwy w postaci adresu internetowego.

Zakupy internetowe. Co może zachęcić lub zniechęcić Twojego Klienta?

Zakupy w sklepie internetowym to już nasza codzienność. Każdy z nas ma Internet w domu, w pracy oraz we własnym smartfonie. Mamy przez to nieustanny dostęp do oferty setek tysięcy sprzedawców. Jeśli zaś dołożymy do tego obecną sytuację: częściowy lockdown i ograniczoną mobilność, to nawet dla opornych zakupy przez Internet mogą stać się pierwszym odruchem, gdy myślą o nabyciu nowego produktu.

I tu pojawia się wyzwanie przed sprzedawcami. Jak sprawić, by zakup określonego dobra w sklepie internetowym nie wiązał się ze stresem i obawami nawet u tych, którzy z siecią są na bakier?