Sprawdź, czy Twoja strona jest przygotowana do pozycjonowania w Google

Z pewnością niejeden właściciel firmy, dla której Internet jest jednym ze źródeł pozyskiwania klientów życzyłby sobie, aby firmowa strona internetowa pozwalała w łatwy sposób odnaleźć się w wyszukiwarce. Sprawa jest oczywista. Z Internetu niemal każdego dnia korzysta kilkanaście milionów Polaków, a wyszukiwarki są jednym z podstawowych kanałów, które dostarczają nam informacje. Pojawianie się strony internetowej w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie internauty nazywamy pozycjonowaniem organicznym, a sam fakt, że strona jest widoczna świadczy o tym, że spełnia choć minimalne kryteria jakości narzucone przez wyszukiwarkę.

Jak bezpiecznie udostępnić agencji lub specjaliście dostęp do Twoich usług Google? - instrukcja.

Jak bezpiecznie udostępnić agencji lub specjaliście dostęp do Twoich usług Google? - instrukcja.

W tym artykule dowiesz się jak udzielić dostępu do następujących usług:
  • konto Google Ads
  • konto Google Analytics
  • konto Google Merchant Center
  • konto Google Moja Firma

Masz firmę? Skorzystaj z bonu na cyfryzację!

Masz firmę? Skorzystaj z bonu na cyfryzację!

Skutki pandemii dotknęły wielu mikro i małych przedsiębiorców. Aby ratować ich sytuację na rynku wprowadzone zostały różnego rodzaju dofinansowania – wśród nich bon na cyfryzację. Nabór do projektu startuje już 20 września i skończy się 20 października. Warto z niego skorzystać – sprawdź, czy również i Ty możesz polepszyć swoją cyfrową sytuację! Co to jest bon na cyfryzację?

Hosting dla sklepu internetowego w świetnej cenie!

Dziś krótki artykuł, który można uznać za sponsorowany, jednak polecamy z dobrego serca. Dla tych, którzy szukają szybkiego hostingu dla strony lub sklepu internetowego My Devil.net przygotował wakacyjną promocję. Przez cały okres wakacji, czyli do końca sierpnia 2021 możecie nabyć każde z kont hostingowych z 50 procentowym rabatem.

Tanie metody na pozycjonowanie lokalnej firmy

Tanie metody na pozycjonowanie lokalnej firmy.

Twoja firma jest nowa na lokalnym rynku i chcesz zaistnieć w przestrzeni Internetu? To świetnie! Zanim jednak podpiszesz umowę z firmą, która obieca Ci pierwsze pozycje w Google na frazę typu „fotowoltaika Inowrocław” za jedyne 599 netto miesięcznie zastanów się i policz dwa razy.

Pozycjonowanie w Google cały czas jest trendy. Bo choć liczba pozycji w TOP 10 jest ograniczona, to przecież nieustannie rozwijają się nowe rodzaje usług a wraz z nimi firmy, które je oferują. Także w niszach mocno okrzepłych, w których przez lata na lokalnym rynku dominowała jedna lub dwie firmy może pojawić się nowy gracz, pełen ambicji i werwy do działania. A często jest tak, że zdobycie dobrej pozycji w Gogole wcale nie wiąże się z regularnym zasilaniem konta firmy pozycjonującej. Mając podstawową wiedzą wiele możesz zrobić sam. Ewentualnie pomoże Ci zaprzyjaźniona z Tobą mała agencja, która po pierwsze nie zdrenuje Twojej kieszeni, a po drugie nie podpisze z Tobą kłopotliwej umowy, która zwiąże się Cię z nią na 24 miesiące bez możliwości wcześniejszej rezygnacji, nawet pomimo braku efektów pracy.

Gdzie najmniej zapłacisz za domenę? Podajemy 5 najtańszych operatorów w Polsce. Sprawdź, czy nie przepłacasz!

Niemal każdy, kto planuje reklamować się w Internecie staje przed koniecznością zakupu domeny internetowej. Własna domena to internetowy synonim własnej marki, niezależnie od tego ,czy będzie to nazwa naszej firmy czy też adres promujący naszą markę osobistą, gdy w nazwie domeny widnieje imię i nazwisko jej właściciela. Przedsiębiorcy, którzy planują otworzyć nowy biznes bardzo często w pierwszej kolejności myślą nad jego nazwą. Czasami jest to proces, który trwa wiele dni lub tygodni. Gdy wreszcie znajdziemy odpowiednią nazwę dla naszego biznesu, kolejnym krokiem jest sprawdzenie dostępności tej nazwy w postaci adresu internetowego.

Zakupy internetowe. Co może zachęcić lub zniechęcić Twojego Klienta?

Zakupy w sklepie internetowym to już nasza codzienność. Każdy z nas ma Internet w domu, w pracy oraz we własnym smartfonie. Mamy przez to nieustanny dostęp do oferty setek tysięcy sprzedawców. Jeśli zaś dołożymy do tego obecną sytuację: częściowy lockdown i ograniczoną mobilność, to nawet dla opornych zakupy przez Internet mogą stać się pierwszym odruchem, gdy myślą o nabyciu nowego produktu.

I tu pojawia się wyzwanie przed sprzedawcami. Jak sprawić, by zakup określonego dobra w sklepie internetowym nie wiązał się ze stresem i obawami nawet u tych, którzy z siecią są na bakier?