Masz firmę? Skorzystaj z bonu na cyfryzację!

Masz firmę? Skorzystaj z bonu na cyfryzację!

Skutki pandemii dotknęły wielu mikro i małych przedsiębiorców. Aby ratować ich sytuację na rynku wprowadzone zostały różnego rodzaju dofinansowania – wśród nich bon na cyfryzację. Nabór do projektu startuje już 20 września i skończy się 20 października. Warto z niego skorzystać – sprawdź, czy również i Ty możesz polepszyć swoją cyfrową sytuację! Co to jest bon na cyfryzację?

Nabór, organizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, na dotację z działań 6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – czyli Bony na cyfryzację – startuje już 20 września. Przez cały miesiąc przedsiębiorcy będą mogli składać wnioski na dofinansowanie, którego łączna kwota wynosi aż 110 mln złotych. No dobrze, ale czym jest ten bon? Bon na cyfryzację to inaczej 85 procentowe dofinansowanie na wprowadzenie innowacji poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych. Minimalna wartość wydatków kwalifikowanych projektu to 60 tys. złotych, zaś maksymalna – 300 tys. złotych.
Celem wprowadzenia dofinansowania jest zwiększenie konkurencyjności, ale także dopasowanie się do zmian rynkowych, jakie nastąpiły w wyniku pandemii COVID-19. Technologie cyfrowe mają pomóc przy zmianie sposobu działania przedsiębiorcy, ale również przy zmianie produktów, jeśli jest to możliwe.

Co my możemy zrobić dla Ciebie w ramach Bonu na Cyfryzację?

Sprzedaż internetowa cały czas rośnie, dlatego warto pomyśleć nad platformą e-commerce. Handel online nie jest zagrożony restrykcjami, jakie mieliśmy okazje odczuć podczas pandemii. Dodatkowo dobrze i intuicyjne zbudowany sklep internetowy (a tylko takie tworzymy!) pozwala na utrzymanie stałego kontaktu z klientem: poprzez newslettery czy przypominajki o produktach pozostawionych w koszyku. Tworząc różnego rodzaju promocje dużo łatwiej jest dopasować je także do konkretnych odbiorców. Adres mailowy, pozostawiony podczas zakupu to znakomite źródło kontaktu bezpośredniego, który wpływa na wzrost sprzedaży. Co więcej, aby z powodzeniem prowadzić sklep internetowy, wcale nie trzeba być gigantem rynkowym – nawet małe, lokalne sklepy zyskują dzięki e-commerce.

Bon na cyfryzację możesz wykorzystać także na stworzenie rozbudowanej strony internetowej. Dlaczego warto? Z naszego doświadczenia wiemy, że pozwala ona na lepszą komunikację pomiędzy firmą, a jej klientami. Im więcej informacji na temat przedsiębiorcy, tym większa transparentność dla odbiorcy, a co za tym idzie – zaufanie.

Istotny jest również kontakt – to już nie tylko mail, czy telefon, ale przede wszystkim czat. Dzięki różnego rodzaju botom interakcja możliwa jest w zasadzie 24 godziny na dobę – to daje Ci ogromne szanse na zdobycie klientów, którzy czują się zaopiekowani. Bardziej rozbudowana strona internetowa pozwala także na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach. SEO to jeden z podstawowych elementów emarketingu, dlatego też tworząc strony internetowe staramy się zoptymalizować je zgodnie z algorytmami. Pomożemy Ci także w innych działaniach, które wzbudzą zainteresowanie klientów i pozwolą na stały ruch na Twojej witrynie.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć o Bonie na cyfryzację?

Przede wszystkim pamiętaj o terminach! Okienko na składanie wniosków trwa tylko miesiąc – 20 października mija ostatni dzień, w którym złożenie dokumentów jest możliwe. Z możliwości ubiegania się o dofinansowanie wykluczone są firmy, których działalność prowadzi do degradacji lub pogorszenia stanu środowiska naturalnego.
Z bonu na cyfryzację warto skorzystać nie tylko z powodu pandemii, lecz przede wszystkim by rozwijać swoją firmę. Wystarczy niewiele, aby zwiększyć swoją widoczność i nawiązać kontakt z klientami – my pozostajemy do dyspozycji i chętnie wesprzemy swoją wiedzą.

Blog - Najnowsze wpisy:

Strona internetowa niewidoczna W Google?

Strona internetowa niewidoczna w Google? Taka sytuacja moze przydażyć się każdemu, zwłaszcza na początku...

Zadaj te 4 pytania zanim wybierzesz wykonawcę Twojej...

Zadaj te 4 pytania zanim wybierzesz wykonawcę Twojej strony www Postanawiasz, że chcesz mieć własna stronę firmową....

Sprawdź, czy Twoja strona jest przygotowana do...

Sprawdź, czy Twoja strona jest przygotowana do pozycjonowania w Google Z pewnością niejeden właściciel firmy, dla...