Strona internetowa – inwestycja, która rozwija Twój biznes!
Strona internetowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do pozyskiwania nowych klientów. Dzięki niej Twoja firma jest dostępna 24/7, co daje nieograniczone możliwości dotarcia do szerszej grupy odbiorców, zarówno lokalnie, jak i globalnie. W czasach, gdy większość konsumentów rozpoczyna poszukiwanie produktów i usług w Internecie, brak profesjonalnej strony oznacza utratę wielu szans biznesowych.
Kiedy gospodarka rozwija się dynamicznie, strona internetowa pozwala w pełni wykorzystać potencjał rynku, generując coraz większy ruch i przychody. W trudniejszych okresach natomiast, efektywne strategie marketingowe oparte na stronie, takie jak pozycjonowanie czy kampanie reklamowe, pomagają utrzymać kontakt z klientami i zdobywać nowych, co może uchronić firmę przed spadkiem przychodów.
Czy każda firma powinna posiadać własną stronę firmową?
W spojrzeniu na fakt posiadania firmowej strony www powinna przeświecać nam zasada: Jeśli Klienci mojej firmy są w Internecie, to moja firma także powinna tam być. Dostęp do Internetu jest powszechny. Dzięki smartfonom oraz Internetowi mobilnemu niemal każdy dorosły Polak pozostaje w zasięgu sieci. Ponadto przez ostatnie dwa lata zmieniły się znacznie nasze przyzwyczajenia.
Dla wielu z nas to Internet jest pierwszym źródłem informacji. Zapytania o nasze potrzeby kierujemy do wyszukiwarek, dlatego zdecydowanie warto posiadać firmową stronę internetową. Właściciele wielu, zwłaszcza małych firm, które obsługują swoich Klientów w oparciu o stałe umowy (np. biura rachunkowe) często nie widzą potrzeby inwestowania we własną stronę firmową. Jednak dobrze przygotowana strona firmowa może okazać się polisą na trudne czasy.
Bądź najlepszy w Twojej branży!
Zbudujemy stronę firmową, której inni będą Ci zazdrościć
Cel posiadania firmowej strony internetowej.
Każda firma sama powinna zdefiniować cel swej obecności w Internecie oraz określić motywację posiadania własnej strony internetowej. Inny cel wyznaczy ogromna korporacja, a inny jednoosobowa firma, która działa na lokalnym rynku. Jednak dla większości firm cel jest podobny: zdobycie większej liczby klientów oraz powiększenie zysku firmy.
Istnieje jednak wiele celów bardziej szczegółowych, które przekładają się na zysk w pośredni sposób. Mogą to być: oszczędność czasu w kontakcie z Klientami, pozyskanie bardziej wartościowych Klientów lub wygenerowanie dodatkowej sprzedaży bez zwiększonego nakładu pracy.
Stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb
Co takiego powinna mieć firmowa strona www?
Dla małych firm, które świadczą usługi w swojej siedzibie bardzo ważnym elementem może być mapa dojazdu. Wszędzie tam, gdzie warto być na bieżąco z nowościami (np. zmiany podatkowe) dobrym rozwiązaniem może okazać się aktualny firmowy blog. Jeśli w firma umawia swoich klientów na określone godziny ( np.: dentysta, fryzjer, kosmetyczka) to dobrym rozwiązaniem może być terminarz online. Dla firm, które sprzedają swoje usługi w postaci długoterminowych pakietów (np. siłownia, klub fitness) dobrym rozwiązaniem może okazać się moduł płatności online. Tam, gdzie liczy się prezentacja finalnego efektu pracy niezastąpionym elementem będzie galeria realizacji. Elementów, które mogą poszerzyć funkcjonalność strony firmowej jest bardzo wiele. Ich zastosowanie związane jest ze specyfiką oferty firmy, standardami w branży, rodzajem obsługiwanych Klientów.
Podstawowe elementy firmowej strony internetowej:
Strona internetowa to narzędzie budowania zaufania do firmy.
Osobnym zagadnieniem, na które warto zwrócić szczególną uwagę jest budowanie wiarygodności firmy – właściciela strony internetowej, jako rzetelnego partnera w biznesie. Mówiąc wprost, nawet jeśli strona firmowa pozbawiona jest elementów ułatwiających kontakt, płatność, umówienie usługi lub sprawdzenie dostępności, to w zasadzie ZAWSZE musi posiadać elementy budujące zaufanie i wiarygodność firmy.
Jakie elementy strony internetowej budują zaufanie i wiarygodność?
Korzyści wynikające z posiadania firmowej strony internetowej:
Korzyści powinny wynikać z postawionego celu. Warto pamiętać, że dobrze przygotowana strona internetowa przynosi korzyści zarówno właścicielowi firmy, jak też jego klientom.